PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4/1 | 211-218
Tytuł artykułu

Motywowanie urzędników w ujęciu modelowym

Warianty tytułu
Motivate Civil Servants in Terms of Model
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ukazuje znaczenie modeli w procesie motywacji oraz zawiera autorską koncepcję modelu motywacji urzędników gminnych. Prezentowany model stanowi rezultat badań przeprowadzonych przez autorów. Dokonane na ich podstawie ustalenia stanowiły podstawę prezentowanej koncepcji. (abstrakt oryginalny)
EN
Article shows meaning of models in motivation process and contains model's original concept of community clerks. That model constitute result of studies which was performed by authors. Made of the basis of studies constituted base of presented concept. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
211-218
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim
Bibliografia
  • Barański K. (1982), System pobudzania pracowników wykonawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych, Prace Naukowe Politechniki Szczecińskiej, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Szczecińskiej, Szczecin.
  • Borkowska S. (1985), System motywowania w przedsiębiorstwie, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa.
  • Czermiński A., M. Grzybowski, K. Ficoń (1999), Podstawy organizacji i zarządzania, wyd. 3, Wydawnictwo Bernardinum, Gdynia.
  • Griffin R. (2004), Podstawy zarządzania organizacjami, wydanie II zmienione, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Gruszczyńska-Malec G. (2004), Wynagrodzenia w strategii przedsiębiorstwa. Modele, zasady, uwarunkowania, wyd. 2, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice.
  • Jurkowski R. (2002), Prawne i ekonomiczne aspekty zarządzania ludźmi w firmie, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
  • Kozioł L. (2002), Motywacja w pracy. Determinanty ekonomiczno-organizacyjne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Kuc B. (2003), Zarządzanie doskonale, Wydawnictwo Menedżerskie PTM, Warszawa.
  • Machaczka J. (1998), Zarządzanie rozwojem organizacji. Czynniki, modele, strategia, diagnoza. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków.
  • Marshall G. (2005), (red.), Słownik socjologii i nauk społecznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Mikuła B. (2000), Człowiek a organizacja. Humanizm w koncepcjach i metodach organizacji i zarządzania XX wieku, Wydawnictwo Antykwa, Kraków.
  • Olechnicki K., P. Załęcki (2004), Słownik socjologiczny, Wydawnictwo Graffiti BC, Toruń.
  • Penc J. (1997), Leksykon biznesu, Agencja wydawnicza Placet, Warszawa
  • Penc J. (2000), Motywowanie w zarządzaniu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  • Schiffman L., L. Kanuk (1994), Consumer Behavior, Prentice Hall, NY.
  • Sekuła Z. (2008), Motywowanie do pracy. Teoria i instrumenty, PWE, Warszawa.
  • Smyczek S., I. Sowa (2005), Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje, Difin, Warszawa.
  • Stoner J., R. Freeman, D. Gilbert (2001), Kierowanie, wyd. 2 zmienione, PWE, Warszawa.
  • Tokarski S. (2006), Kierownik w organizacji, Difin, Warszawa.
  • Wydawnictwo Naukowe PWN (1996), Nowa Encyklopedia Powszechna PWN, t. 4, wyd. l, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171222711
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.