PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 18 | nr 76, t. 1 | 45-53
Tytuł artykułu

Wdrażanie strategii w praktyce krajowych przedsiębiorstw jako czynnik ich przewagi konkurencyjnej

Autorzy
Warianty tytułu
Strategy Implementation in Practice of the National Companies as a Strategic Advantage Factor
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdolność skutecznego wdrażania i rozwijania strategii staje się dziś kluczowym czynnikiem sukcesu zarządzania strategicznego. Właściwie realizowane procesy przekształcania strategii w programy wdrożeniowe, uspołecznienia prac wdrożeniowych oraz monitorowania i korygowania strategii mogą dziś stanowić istotny czynnik przewagi konkurencyjnej. Badane przedsiębiorstwa nie W pełni wykorzystały tą możliwość i wciąż nie dysponują odpowiednio dojrzałym systemem przekształcania koncepcji strategicznych w faktyczne działania. (abstrakt oryginalny)
EN
The ability to implement and develop strategy becomes nowadays a key success factor in strategic management. Properly devised processes of strategy transformation into implementation programmes, socialising of the implementation, and strategy monitoring and correction can become major factors of the strategic advantage. Examined companies did not fully use this possibility and still do not dispose of a mature system allowing transformation of strategic concepts into real actions. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171222065
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.