PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 7-8 | 154-155
Tytuł artykułu

Niedoceniany potencjał BPO

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O outsourcingu mówimy wtedy, gdy świadczone przez firmę zewnętrzną usługi są wykonywane regularnie w dłuższym okresie. Instytucja wynajmująca firmę zewnętrzną otrzymuje przyrzeczenie świadczenia usług na mocy umowy, zwanej najczęściej SLA (service level agreement). W sektorze bankowym rośnie liczba dzierżawionych BPO (business process outsourcing). Autorzy artykułu prezentują szerokie spektrum zainteresowania banków zakupem usług zewnętrznych, obejmujących zarówno proste prace fizyczne, jak i zaawansowane usługi informatyczne. Artykuł przedstawia także zależność rynku outsourcingu od panującej koniunktury oraz porusza kwestię outsourcingu w strategii banków.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
154-155
Opis fizyczny
Twórcy
  • DiS
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220879
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.