PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 9 | 6-8
Tytuł artykułu

Handlarze fanów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Żadna szanująca się agencja reklamowa nie może pozwolić sobie na kupowanie fanów, gdyż po pierwsze, jest to złamanie zasad fair play, a po drugie, jest to po prostu niezgodne z prawem. Taki podmiot musi liczyć się nie tylko ze środowiskowym ostracyzmem, ale także z ludźmi, którzy pewnego dnia mogą po prostu się zbuntować i najzwyczajniej w świecie odlajkować profil (chociażby po nagłośnieniu sprawy w mediach). Ludzie nie mogą być traktowani jak towar, tylko po to, by figurować jako liczba w raporcie dla klienta. Działanie takie mści się przy głębszej analizie społeczności. Jest to także narażenie na szwank dobrego imienia klienta, przekładanie na niego złych praktyk i psucie rynku. Fan kupiony na serwisie aukcyjnym nie ma żadnego znaczenia, ponieważ ani on, ani jego znajomi nie mają zwykle pojęcia o tym, że właśnie "polubili" profil brandu. Dla marki są bezwartościowi, mogą wręcz stać się ogniskiem zapalnym, kiedy zorientują się, że z niewyjaśnionych przyczyn nagle lubią produkt X. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
6-8
Opis fizyczny
Twórcy
  • Kalicińscy.com
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220609
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.