PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 12 | 46-48
Tytuł artykułu

Nie tylko piwo kręci tu bączki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z często podejmowanych działań jest promowanie piwa, whisky, alkoholi kolorowych i wódki w portalu społecznościowym Facebook. Dzięki rosnącej popularności serwisu oraz jasno wytyczonym regułom promocji alkoholi (11 punkt Advertising Guidelines), branża ta tworzy na Facebooku liczne strony i angażuje na nich swoich fanów. Użytkownicy chcą się w serwisie bawić, dlatego też najbardziej aktywizujące działania podejmowane przez producentów alkoholi to oczywiście konkursy, w których można wygrać mnóstwo gadżetów oraz nagród specjalnych, także alkoholowych. Jak wynika z raportu Interactive Research Center, które przebadało ponad 30 stron alkoholi na Facebooku w pierwszym półroczu, najchętniej podejmowane są na nich rozmowy o weekendzie, imprezach, zabawie czy toastach, czyli tematy, które wiążą się z sytuacjami, gdy spożywa się rozmaite trunki. Przyjrzyjmy się dokładniej kilku markom - jaki jest ich sposób na angażowanie, a raczej łowienie fanów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
46-48
Opis fizyczny
Twórcy
  • 121 PR
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220583
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.