PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 12 | 19-21
Tytuł artykułu

Złotówka pracująca off i online

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coraz częściej zdarzają sytuacje, że konsumenci, robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych, informują sprzedawców, że na wizytę zdecydowali się na podstawie informacji wyczytanych w sieci. To efekt ROPO (research online, purchase offline), czyli zachowania, które polega na wyszukaniu informacji o produktach danej marki w internecie, a następnie ich zakupie w tradycyjnej placówce handlowej. Wprawdzie w aktualnych realiach dominująca pozycja kanału tradycyjnego, jako miejsca styku konsumenta z produktami oraz finalnej transakcji, jest niepodważalna, to jednak internet jest wyraźną perspektywą dla handlu. Zainteresowaliśmy się, jak faktycznie wygląda przepływ klientów między kanałami online i offline po podjęciu decyzji na podstawie informacji zaczerpniętych z sieci lub spoza niej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
19-21
Opis fizyczny
Twórcy
  • Divante Sp.z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220519
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.