PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 6 | 49-57
Tytuł artykułu

Perspektywy rozwoju marketingu : nauka i dydaktyka wobec wyzwań praktyki. Cz. 2

Warianty tytułu
Perspectives of Marketing Development : Science and Didactics Versus Challenges of Practice. Part 2
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi drugie z cyklu trzech opracowań odnoszących się do problematyki perspektyw rozwoju marketingu uwzględniającej aspekty nauki, dydaktyki oraz praktyki. Traktuje o tendencjach zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów jako podstawowych uwarunkowaniach rozwoju gospodarki rynkowej oraz podmiotów w niej funkcjonujących. Porusza ponadto problematykę serwicyzacji konsumpcji oraz konsumpcji zrównoważonej, które także wpływają na transformację struktur handlu i usług w Polsce. Zwraca uwagę na procesy rozwoju w handlu i usługach będące następstwem zmian w preferencjach nabywczych klientów. Wskazuje na zmiany ilościowe i jakościowe w handlu. (abstrakt oryginalny)
EN
The article constitutes the second of the cycle of three studies related to the subject matters of perspectives of marketing development taking into account the aspects of science, didactics and practice. It treats the trends in changes in consumption and consumer behaviour as the basic determinants of development of the market economy and entities functioning therein. Moreover, it touches the subject matter of servicisation of consumption and sustainable consumption which also affects transformation of the structures of trade and services in Poland. The authors pay attention to the processes of development in trade and services being a consequence of changes in the customers' purchasing preferences. They indicate the quantitative and qualitative changes in trade. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
49-57
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Rzeszowski
autor
  • Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
  • Styś S., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Kiełczewski D., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Kiełczewski D., 2012, Zmiany zachowań konsumenckich jako czynnik zrównoważonego rozwoju, "Handel Wewnętrzny".
  • Sobczyk G., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Witek J., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Janoś-Kresto M., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Cyrek M., Rozwój sektora usług a gospodarka oparta na wiedzy, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2012, s. 7.
  • Gutkowska K., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Gutkowska K., Ozimek I., 2012, Uwarunkowania korzystania z usług gastronomicznych w zaspokajaniu potrzeb żywnościowych Polaków, "Handel Wewnętrzny".
  • Mazurek-Łopacińska K., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Olejniczuk-Merta A., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Kusińska A., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Kusińska A., 2012, Tendencje i zróżnicowania zachowań konsumentów na rynku, "Handel Wewnętrzny".
  • Sowa I., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Tendencje zmian w konsumpcji i zachowaniach konsumentów.
  • Sowa I., 2012, Zmiany zachowań konsumpcyjnych młodych konsumentów w latach 2004-2010, "Handel Wewnętrzny".
  • Styś A., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój handlu i usług.
  • Urban S., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój handlu i usług.
  • Urban S., Rozwój sieci handlu wewnętrznego w Polsce i jej przestrzenne zróżnicowanie, "Handel Wewnętrzny".
  • Mikołajczyk J., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój handlu i usług.
  • Mikołajczyk J., 2012, Ocena satysfakcji klientów centrów handlowych w Polsce, "Handel Wewnętrzny".
  • Borusiak B., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój handlu i usług.
  • Bilińska-Reformat K., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój handlu i usług.
  • Bilińska-Reformat K., Internet jako alternatywny kanał dystrybucji sieci handlu detalicznego, "Handel Wewnętrzny".
  • Grzegorczyk W., 2012, Dyskusja konferencyjna, sesja: Rozwój handlu i usług.
  • Grzegorczyk W., Działania marketingowe bantów w Polsce - ocena i tendencje, "Handel Wewnętrzny".
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220273
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.