PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 180 | 113-121
Tytuł artykułu

Targi a rozwój gospodarczy państw

Autorzy
Warianty tytułu
Trade Fairs and Economic Development of Countries
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój gospodarczy poszczególnych krajów świata jest związany także z targami. Spotkania przedsiębiorstw na targach pozwalają na rozwój innowacji oraz umacnianie współpracy. O roli targów w rozwoju państw świadczy rosnące zainteresowanie udziałem w imprezach w Chinach, a także w Niemczech. Targi tworzą na świecie coraz to nowsze narzędzia, które ułatwiają rozwijanie współpracy między przedsiębiorstwami. (abstrakt oryginalny)
EN
The economic development of individual countries of the world is, among others, associated with fairs. Meetings during the trade fair permit the development of innovation and strengthening of cooperation. The role of trade for the developing countries causes a growing interest in the participation in trade events in China, as well as in Germany. Trade fairs constitute the world's new tools that make it easier to develop cooperation between the organizations. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
113-121
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Ariely, D., 2009, Potęga irracjonalności, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław.
  • Busche, M., 2011, Prywatyzacja przemysłu targowego, w: Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań, w druku.
  • Gesteland, R.R., 2000, Różnice kulturowe a zachowania w biznesie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Kowalik, I., 2011, Wpływ targów na międzynarodowy wizerunek miast, w: Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań, w druku.
  • Mruk, H., Kucy, A. (red.), 2006, Marketing targowy. Vademecum wystawcy, Polska Korporacja Targowa, Poznań.
  • McFarland, K., 2009, Przełomowe firmy. Jak dobre organizacje stają się wielkie, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
  • Simon, H., 1999, Tajemniczy mistrzowie. Studia przypadków, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Sprenger, R., 2009, Zaufanie, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
  • Stradomski, M., 2011, Infrastruktura targowa - problematyka wyceny i analizy rentowności inwestycji, w: Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań, w druku.
  • Szromnik, A., 2007, Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer, Kraków.
  • Mruk, H., Nestorowicz, R. (red.), 2011, Uwarunkowania sprawności innowacyjnej przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • www.auma.de [dostęp: kwiecień 2011].
  • Zweig, J., 2008, Twój mózg, twoje pieniądze, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171198345
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.