PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 15 | nr 88 | 207-217
Tytuł artykułu

Rozwój Internetu jako szansa dla przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Development of the Internet as the Chance for Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano rozwój Internetu jako nowoczesnego medium komunikacyjnego. Jego odpowiednie wykorzystanie może być szansą dla przedsiębiorstwa. Omówiona została istota Internetu wraz z jego charakterystyką. Przedstawiono zarówno historyczne początki, jak również stan obecny. Opisano również krótko możliwości, jakie niesie za sobą wykorzystanie Internetu w przedsiębiorstwie. Ich szczegółowe omówienie znajdzie się w kolejnych artykułach. (abstrakt oryginalny)
EN
In this article the author presents the development of Internet as a modern communication medium. A suitable utilization of Internet can be a big chance for an enterprise. In the text the essence of Internet is talked over together with its profile. The author introduces historical beginnings and present state of that medium too. He briefly describes also possibilities which utilization of Internet brings for enterprises. More details of this topic will be discussed in the next articles. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Bibliografia
  • Bajdak A., Internet w marketingu, PWE Warszawa 2003.
  • Bienias T., Internet, Wydawnictwo Znak, Kraków 1998.
  • Chmielarz W., Systemy biznesu elektronicznego, Difin, Warszawa 2007.
  • Grzesiak M., Zastosowanie Internetu w małej firmie [w:] Sokołowski M. (red.) Oblicza Internetu. Internet a globalne społeczeństwo informacyjne, PWSZ, Elbląg 2006.
  • Guziur P., Marketing w Internecie, Helion, Gliwice 2001.
  • Kisiel M., Internet a konkurencyjność banków w Polsce, Cedewu, Warszawa 2007.
  • Kuchciak M., Geneza i rozwój Internetu, "Internet", 1997, nr 7-8.
  • Szczepańska K. Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nr 1(7), Dąbrowa Górnicza 2000.
  • Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWN, Warszawa- -Wrocław 2000.
  • http://badanie.ae.krakow.pl. II Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet, Katedra Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
  • http://www.internetworldstats.com/stats.htm
  • http://www.pcworld.pl/news/334517/Liczba.uzytkownikow.internetu.przekroc zyla.miliard.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171198245
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.