PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 1 | 54-56
Tytuł artykułu

faceADDICTED: zaangażowani klienci Kredyt Banku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Branżę bankową określa się mianem najtrudniejszej do prowadzenia skutecznych i kreatywnych kampanii w social mediach. Wynika to głównie ze specyficznego sposobu komunikacji i wizerunku tej branży, która jest postrzegana przez internautów jako nudna i konserwatywna. Dodatkowo branża jest mocno ograniczona regulacjami prawnymi. Dlatego nie lada pomysłowością oraz doświadczeniem należy wykazać się przy tworzeniu e-PR w segmencie usług bankowych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
54-56
Opis fizyczny
Twórcy
  • faceADDICTED
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197993
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.