PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 1 | 27-29
Tytuł artykułu

Penetracja kosmosu społecznościowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podsumowując, żeby w pełni ocenić skuteczność działań marketingowych w social mediach, niezbędna jest analiza jakościowa wypowiedzi i badania opinii. Jednak takie wskaźniki, jak: liczba wyświetleń danej treści, liczba użytkowników, średni czas i częstotliwość kontaktów z pewnością są dobrymi miarami i pozwalają na ewaluację projektu w czasie oraz porównywanie projektów pomiędzy sobą. Ponadto pamiętajmy, że planując angażujący odbiorcę projekt marketingowy, nie należy opierać się wyłącznie na Facebooku. Myśląc przyciskami „Lubię to" i komentarzami, sami się ograniczamy, redukując cały kosmos możliwych rozwiązań do zapytania „czym zaciekawić fanów". (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
27-29
Opis fizyczny
Twórcy
  • DeepSense
  • On Board San Markos Sp. z o.o.
  • Boldmind
  • Społeczności.pl
  • Interactive Research Center Sp. z o.o.
Bibliografia
  • http://pliki.geniius.pl/Raporty/2008/Prosunient_raport_Gemius.pdf
  • The MarketìngSherpa 2011 Social Marketing Bench mark Report.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197719
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.