PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 1 | 24-26
Tytuł artykułu

Rok aplikacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W 2012 roku z uwagi na zwiększający się bardzo szybko zasięg przekazu mobilnego poprzez galopującą sprzedaż smartfonów i tabletów nastąpi znaczny przyrost polskich aplikacji we wszystkich mobilnych sklepach. Ta dobra wiadomość dla deweloperów i agencji interaktywnych oznacza także konieczność zwiększania wydatków marketingowych nie tylko na samą budowę aplikacji, ale też na reklamę mobilną. (…) Jednym z najefektywniejszych narzędzi poza umieszczaniem informacji w reklamach TV czy na billboardach będzie reklama m-banerowa. Wzrośnie też znaczenie wyszukiwarek w m-sklepach. Aby użytkownik dotarł do aplikacji i zechciał kliknąć „instaluj", zespoły odpowiedzialne za tworzenie aplikacji będą musiały dostosowywać nazwy i opisy w sklepie do logiki ich wyszukiwania oraz prezentowania... innej dla każdego producenta systemu. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
24-26
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mobilna Platforma Informacyjna coigdzie.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197717
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.