PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 125 | 204-211
Tytuł artykułu

Targi a ekspansja przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Fairs and Company's Expansion
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Globalizacja gospodarki łączy się z poszukiwaniem nowych rynków dla wielu przedsiębiorstw, które realizują koncepcję rozwoju międzynarodowego. Celem rozważań jest omówienie znaczenia targów dla ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe. Rozważania są próbą uogólnienia obserwacji zachowania przedsiębiorstw na różnych rynkach oraz informacji pochodzących z wywiadów, prowadzonych z kadrą przedsiębiorstw, realizującą strategię ekspansji na rynki międzynarodowe. (fragment tekstu)
EN
Fairs can be an efficient tool for company's foreign markets expansion strategy. Proper planning of entering, planning of goals and communication tools are highly important. Fair service staff and repetition of contact (follow up) should be planned perfectly. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
204-211
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Gestalend R., Różnice kulturowe a zachowania w biznesie, PWN, Warszawa 2000.
  • Jansson M., The exhibition guru, Ny reklam, Jonkoping 2006.
  • Jerzyk E., Leszczyńsk G., Mruk H., Kreatywność w biznesie, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2005,8.79-112.
  • Marketing międzynarodowy, (red.) E. Duliniec, SGH, Warszawa 2007.
  • Marketing targowy. Yademecum wystawcy, (red.) H. Mruk, A. Kuca, Polska Korporacja Targowa, 2006.
  • Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, (red.) H. Mruk, M. Sznajder, Wyd. AR w Poznaniu, Poznań 2008.
  • Simon H., Tajemniczy mistrzowie. Studia przypadków, PWN, Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197701
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.