PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 90
Tytuł artykułu

Relacje - element wrażliwy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W programach B2B nie reagujemy tylko na efekty analiz statystycznych, wyniki bezosobowych sond, reagujemy na ludzkie opinie, które częstokroć mogą przeważać nad zimnymi i logicznymi kalkulacjami. To osobiste podejście odbija się na całości programu, kształtuje jego indywidualny charakter i staje się ważnym elementem życia codziennego uczestnika. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
90
Opis fizyczny
Twórcy
  • Expansja Advertising
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197371
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.