PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 82-84
Tytuł artykułu

Lojalny i zmotywowany

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Program lojalnościowy ma głównie za zadanie zagwarantować lojalność klientów, czyli ich przywiązanie do marki lub firmy. Program motywacyjny ma zaś głównie motywować do określonych zachowań, np. ponadprzeciętnej sprzedaży czy lepszej obsługi klienta. Jak się jednak głębiej zastanowić, te dwa typy programów są jednak ze sobą ściśle powiązane, ponieważ motywować można również do lojalności. A z drugiej strony lojalny klient jest bardziej zmotywowany do określonych zachowań, np. zwiększonych zakupów. Dlatego właśnie bardzo często oba te określenia (program motywacyjny i lojalnościowy) funkcjonują jako synonimy - ich działanie wywołuje w długim okresie podobne skutki. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
82-84
Opis fizyczny
Twórcy
  • G3 Loyalty & Lottery Solutions
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197365
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.