PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 24-27
Tytuł artykułu

Angażuj lub giń w męczarniach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dziś kreacji projektów marketingu angażującego sprzyja wiele czynników. Przede wszystkim technologie komunikacji, które stają się coraz tańsze, jak i wzajemnie konwergentne.(...) Narzędzi, które można wykorzystać, jest dziś w zasadzie bez liku i naprawdę jest w czym wybierać. Rozwojowi tego typu przedsięwzięć sprzyja również narastający opór stawiany bardzo agresywnym, bezmyślnym i masowym działaniom reklamowym. Marketerom z kolei zależeć będzie na angażowaniu w swoje marki liderów opinii, dających swoisty know-how i dzielących się swoimi spostrzeżeniami czy konkluzjami z innymi poprzez serwisy społecznościowe. Sfera opiniowania produktów i usług w sieci rozwija się dziś na tyle dynamicznie, że nikt nie powinien pomijać tego czynnika w swojej działalności biznesowej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
24-27
Opis fizyczny
Twórcy
  • POPAI Poland, The Global Association for Marketing at-Retail
Bibliografia
  • Kavvalos K., Ewing J.T., Smith M. "Relationship Age: The World's Leading Experts Teach You Proven Strategies for Creating Profitable Relationships in the World of Social Media", 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195431
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.