PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 18-20
Tytuł artykułu

Nie polubią cię za batonik

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing zaangażowany to obszar, w którym z jednej strony drzemie olbrzymi potencjał, a z drugiej jest obszarem wymagającym umiejętnego zarządzania relacjami z ludźmi, z którymi nawiążemy kontakt. Właśnie strach przed tym drugim powoduje, że wielu marketerów w dalszym ciągu wybierać będzie taktykę „polub nas, a dostaniesz". Nie jest ona zła, jeśli nie zapomnimy, że budowanie prawdziwych relacji zaczyna się w momencie, w którym już wykonamy ten pierwszy krok - co powiemy ludziom, jak poproszą o drugi darmowy batonik, a co, gdy skończą się nam batoniki? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
18-20
Opis fizyczny
Twórcy
  • GoldenSubmarine
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195407
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.