PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 470-478
Tytuł artykułu

Akwizycja w promocji osobistej produktu ubezpieczeniowego

Autorzy
Warianty tytułu
The Acquisition in Personal Promotion of Insurance Products.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Akwizycja często błędnie utożsamiana w literaturze ze "sprzedażą osobistą", jest najstarszą formą aktywizacji sprzedaży. Polegana na prezentowaniu oferty przedsiębiorstwa i aktywizowanu sprzedaży za pomocą bezpośrednich kontaktów interpersonalnych przedstawicieli firmy z potencjalnymi nabywcami, zmierzających do zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku usług ubezpieczeniowych akwizycja łączy w sobie wiele różnych, niezmiernie ważnych funkcji. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć: sprzedaż usług ubezpieczeniuwych, realizowanie promocji osobistej, kształtowanie jakości obsługi klienta oraz budowanie relacji z klientem (fragment tekstu)
EN
A paper indicates a meaning of an acquisition in very wide define forms of the personal promotion. The matter under discussion is also the usage of the acquisition regarding the products that require the experts in the process of Insurance products delivery. Afterwards, the author discusses the different functions of the acquisition, that is identify with: insurance products sale, personal promotion, one of many elements connected with a quality of customers service and customers' relations creation. Finally, the paper presents the meaning of the employees qualification, that decide about competitiveness advantage of insurance companies in that matter. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
470-478
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Kaczmarczyk S., Pałgan R., Marketing w przedsiębiorstwie. Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami, ODDK, Gdańsk 2005.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  • Meffert H., Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1986.
  • Rutkowski A., Jakość usług ubezpieczeniowych a promocja ubezpieczyciela i jego produktów, w: Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeń, red. J. Garczarczyk, BONAMI, Poznań 2000.
  • Wiktor J., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194895
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.