PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 429-438
Tytuł artykułu

Znaczenie komunikacji rynkowej w systemie zamówień publicznych

Warianty tytułu
The Importance of Marketing Communication in the Public Procurement system in Poland.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek zamówień publicznych jest jednym z najszybciej i najlepiej rozwijających się rynków w Polsce. Jego prawidłowe działanie w dużej mierze zależy od sprawności przepływu informacji pomiędzy zamawiającymi a oferentami. W systemie zamówień publicznych mamy do czynienia ze specyficznym rodzajem komunikacji rynkowej. Zamówienia publiczne są bardzo specyficznym miejscem przepływu informacji rynkowej. (fragment tekstu)
EN
This article presents the importance of marketing communication in the public procurement system in Poland. Public procurement is one of the fastest and best growing markets in Poland. Its right functioning depends largely on the efficiency of information between the contracting authority and bidders. The current public procurement system, however, does not create the best conditions for communication between market entities that act on it. Article based on the results of its own research indicated the state of the market and methods of communication currently used in public procurement markets, and proposed the possibility of its improvement based on the operating practices in other countries. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
429-438
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Poznańska
Bibliografia
  • Borowiec A., Zamówienia publiczne jako instrument wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2008.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Felberg, Warszawa 1999.
  • Lyer N., Samociuk M., Defraudacja i korupcja. Zapobieganie i wykrywanie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
  • Pilarczyk B., Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, Wydawnictwo Naukowe PWE, Warszawa 2001.
  • Kompendium wiedzy o marketingu, red. B. Pilarczyk, H. Mruk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
  • Marketing, red. K. Przybyłowski, Dom Wydawniczy ABC,Warszawa 1998.
  • Sprawozdanie z funkcjonowania systemu zamówień publicznych w 2008 roku, Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa 2009.
  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 171, poz. 1058, nr 220, poz. 1420 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. nr 19, poz. 101, nr 65, poz. 545 i nr 91, poz. 742).
  • Wiśniewski P., Korupcja w obszarze zamówień publicznych w Polsce, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194847
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.