PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 9 | 78-80
Tytuł artykułu

Kto (właściwie) pyta, nie błądzi : rozmowa kwalifikacyjna na podstawie wskaźników behawioralnych jako element diagnozy kwalifikacyjnej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Najbardziej popularną metodą rekrutacji pracowników jest rozmowa kwalifikacyjna. Autorka artykułu zwraca jednak uwagę, że źle przeprowadzona rozmowa nie jest skuteczna i dlatego nie tylko kandydat, ale też pracodawca powinien się do niej odpowiednio przygotować. Prezentuje techniki przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej, które pomogą w zdobyciu szerszej wiedzy o kandydacie.
Rocznik
Numer
Strony
78-80
Opis fizyczny
Twórcy
  • GM Solutions
Bibliografia
  • Davida L., Kursmark L., How to choose the right person for the right job every time, New York, 2005.
  • Roberts G., Recruitment and Selection: A Competency Approach, Chartered Institute of Personnel and Development, London 1997.
  • Spencer L., Spencer S., Competence at Work, New York 1993.
  • Turner T., Behavioural Interviewing Guide. A practical, structured approach for conducting effective selection interview, Trafford Publishing, Victoria 2004.
  • Wood R., Payne T., Metody rekrutacji i selekcji pracowników oparte na kompetencjach, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194831
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.