PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 394-403
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej w Polsce

Warianty tytułu
Marketing Communication on the Organic Food Market in Poland.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Żywność ekologiczna w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Konsumenci ekożywności aktywnie poszukują informacji o niej. Głównymi źródłami takich informacji są: sklep/sprzedawca i znajomi. Z mediów najistotniejszą rolę odgrywa internet. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej w Polsce będzie zyskiwała na znaczeniu nie tylko dzięki działaniom współfinansowanym przez Unię Europejską, ale również poprzez zwiększającą się aktywność dostawców żywności ekologicznej, czego już pierwsze symptomy ,ożna zaobserwować na polskim rynku. (fragment tekstu)
EN
The organic food market located in Poland is in the early stage of development, which requires intensive communication activities aimed at consumers. The objectives of these activities are: to raise awareness of Polish consumers about organic foods and to inform and encourage the purchase of specific organic food. These objectives need various tools to be used by government agencies or the EU, as well as suppliers of organic food. Although in recent years we can observe intensification of the promotional activities, still a fairly large proportion of consumers have too little knowledge about organic food. Availability of pieces of information is judged by consumers rather poorly. Most respondents are confronted with general information on organic food. These results is reflected by a small percentage of people who buy organic food and a Iow level of knowledge of organic food brands. The main sources of information on organic foods are the store / vendor, and friends and the Internet. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
394-403
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Certyfikowana żywność opiera się kryzysowi, Supermarket Polska 2009, nr 11.
  • Strzałkowska S., Rynek żywności ekologicznej, Handel Nowoczesny 2009, nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194783
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.