PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | Public relations : sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce | 355-374
Tytuł artykułu

Działania public relations przedsiębiorstwa : studium przypadku Telekomunikacji Polskiej S.A.

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W warunkach nasilającej się rywalizacji pomiędzy uczestnikami gry rynkowej, przedsiębiorcy stale poszukują skutecznych narzędzi marketingowych. Jednym z nich jest public relations, dlatego istotne jest zrozumienie istoty i określenie zakresu wysiłków PR firmy. Celem podjęcia próby weryfikacji, jak teoria sprawdza się w praktyce gospodarczej w opracowaniu omówiono wyniki przeprowadzonego studium przypadku Telekomunikacji Polskiej S.A. z punktu widzenia jej działań PR. (fragment tekstu)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • S. Black, Public relations. Kraków 2001
  • T. Goban-Klas, Public relations, czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Press, Warszawa 1997
  • A. Kadragic, P. Czarnowski, Public Relations, czyli promocja reputacji. Praktyka działania. Warszawa 1997
  • L. W. Nolte, D.L. Wilcox, Fundamentals of Public Relations, New York-Paris 1979
  • B. Rozwadowska, Współczesne koncepcje public relations w ujęciach modelowych, "Marketing i Rynek", 1999 nr 11, s. 7-9
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194585
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.