PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 353-362
Tytuł artykułu

Oczekiwania klientów wobec wykorzystania nowych technologii w polityce komunikacyjnej firmy - analiza przypadków

Warianty tytułu
Consumers Expectations Towards New Technologies in the Process of Communication - Case Research.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia wyniki badań dotyczące oceny i oczekiwań klientów w zakresie wykorzystania przez firmę nowoczesnych środków komunikacyjnych, analizowane z punktu widzenia różnic i podobieństw między trzema grupami klientów trzech typów firm wyróżnionych ze względu na rodzaj oferty. Prowadzą one do wniosku, że właśnie ten element jest istotną cechą dywersyfikującą oczekiwania, w szczególności klientów firm o najbardziej oraz o najmniej zdigitalizowanej ofercie. (fragment tekstu)
EN
Modern enterprises must be able to adapt to dynamic changes, which take place in their business environment. Such changes result from the expansion of modern technologies introduced in enterprises and adopted and regularly used by buyers. Generally, benefits for users are emphasized - in the case of buyers it is greater comfort and in the case of enterprises it is the speed and efficient operation. However, benefits are not universal. This article presents some results of an extensive empirical study on the impact of informatization of marketing and argues that the degree of offer digitalization is a significant factor. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
353-362
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Drucker P., Innowacje i przedsiębiorczość, PWN, Warszawa 1992.
  • Drucker P., Myśli przewodnie Druckera, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2001.
  • Karcz K., Proces dyfuzji innowacji. Podejście marketingowe, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1997.
  • Koźmiński A.K., Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  • Mruk H., Kierunki rozwoju marketingu w perspektywie XXI wieku, Marketing i Rynek 1995, nr 12.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2001.
  • Otto J., Wykorzystanie baz danych we współczesnym marketingu, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw 2000, nr 11.
  • Skat-Rordam P., Zmiany decyzji strategicznych. Wykorzystywanie okazji rynkowych do rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • Stachowicz-Stanusch A., Potęga wartości, Helion, Gliwice 2007.
  • Zarządzanie wartością firmy, red. A. Herman, A. Szablewski, Poltext, Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194547
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.