PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 332-341
Tytuł artykułu

Nowoczesna komunikacja marketingowa na rynku branży IT jako sposób na osłabienie skutków kryzysu

Autorzy
Warianty tytułu
Modern Marketing Communication on the Market as a Way of Reducing the Connsequences of Crisis.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Globalizacja i rewolucja informacyjna wymuszająna organizacjach innowacyjność rozumianą jako konieczność zmian organizacyjnych, głównie w kierunku form sieciowych, stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz zatrudniania profesjonalnego personelu, dysponującego wiedzą . Dla nowoczesnej gospodarki opartej na technologiach informacyjnych szczególne znaczenie ma rozwój internetu. Artykuł opiera się na badaniach własnych polskiego zespołu jednej z firm (fragment tekstu)
EN
The article depicts the meaning of modern informational and communicational technologies to the development of modern economy. Competitive and adaptive opportunities given by modern marketing communication are exploited in the IT market to a high degree. It was depicted on the example of a polish team from one of the leading global firms. On the basis of an analysis of publications' contents as well as interviews with professionals from the polish team it was revealed how modern marketing communication and usage of knowledge potential and available information promotes the reduction of nowadays crisis' consequences. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
332-341
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • Castells M., Społeczeństwo sieci, t. l, wyd. polskie, red. M. Marody, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
  • Ciukszo D., Aspekty przewagi konkurencyjnej jednej z firm globalnych wiodących w branży JT, w: Czynniki i źródła przewagi konkurencyjnej, red. M. Juchniewicz, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn 2008.
  • Gregor B., Marketing - Handel - Konsument w globalnym społeczeństwie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004.
  • Kiełtyka L., Ekonomicznie ważne czynniki sieci korporacyjnych, w: Czynniki i źródła przewagi konkurencyjnej, red. M. Juchniewicz, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn 2008.
  • Michalski R., Wpływ globalnego kryzysu finansowo-gospodarczego na politykę mikroekonomiczną Polski, Zarządzanie Ryzykiem 2009, nr 31.
  • Rosenoer J., Armstrong D., Gates J., Firma w Internecie. Jak z powodzeniem wykorzystać w biznesie możliwości Internetu, Prószyński i S-ka, Warszawa 2000.
  • Szydłowski R, Rynek Ryzyka, Gazeta Bankowa 2005, nr 40-52.
  • http://www firma .egospodarka.pl/46292,Rozwój technologiczny [dostęp 10.11.2009].
  • http://www.xxx.com/webPL/polskahtml [dostęp 11.02.2009].
  • http://www.xxx.com./Web/solutions/promo colaboration.html [dostęp 12.02.2009].
  • http://xxxexpo.pl/main.asp x?cid=302611 [dostęp 23.10.2008].
  • www.scrbd.com/doc/17477839/software-Dewelopers-Journal-PlO 1009 [dostęp 10.11.2009].
  • http://www.finanse.egospodarka.pl/47412,kryzys-finansowy-w-Polsce-nie-był-dotkli wy, l,48,lhtml [dostęp 3.11.2009].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194541
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.