PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | Public relations : sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce | 231-244
Tytuł artykułu

Udział w targach a rozwój sprzedaży produktów wystawców

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Targi i wystawy gospodarcze tradycyjnie są uważane za skuteczną formę promocji intensywnie zwiększającą poziom sprzedaży produktów przedsiębiorstwa. Opracowanie jest próbą weryfikacji potocznych opinii na temat targów i wskazania kierunków rozwoju imprez targowych w najbliższej przyszłości. W tym celu wykorzystano źródła literaturowe prezentujące badania zagranicznych rynków targowych oraz badania własne autorki przeprowadzone w latach 2000-2001 wśród wystawców uczestniczących w targach przemysłowych na terenie Krakowa. Wybór przedsiębiorstw przemysłowych jako przedmiotów badania został podyktowany tym, że właśnie w tej grupie przedsiębiorstw za najcenniejsze uważa się bezpośrednie kontakty z kontrahentem i możliwość przetestowania produktu przed zakupem. (fragment tekstu)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • J. A. Bellizzi, D. J. Lipps, Managerial Guidelines for Trade Show Effectiveness, "Industrial Marketing Management", nr 13, 1984, s. 49-52
  • D. Bello, R. Lothia, Improving trade show effectiveness by analyzing attendees, "Industrial Marketing Management", nr 22, 1993, s. 313
  • J. Blythe, Visitor and exhibitor expectations and outcomes at trade exhibitions, "Marketing Intelligence & Planning" 1999, No 7/2, s. 100-108
  • S. Gopalakrishna, G.L. Lilien, A Three-Stage Model of Industrial Trade Show Performance, "Marketing Science", Winter 1995, s. 22-42
  • K. Hansen, The dual motives of participants at international trade shows, "International Marketing Review" 1996, vol. 13, No. 2, s. 39-53
  • P. Herbig, B. O Hara, F. Palumbo, Measuring Trade Show Effectiveness: An Effective Exercise?, "Industrial Marketing Management", nr 23, 1994, s. 168-170
  • J. Kisiała, R. Jurczak, Poradnik wystawcy, czyli 101 wskazówek dla organizatora: stanowiska konferencyjnego, stoiska targowego, stanowiska degustacji. Kraków 1997
  • A. A. Kuca, czy targi mają alternatywę? Poznań 2000
  • B. O'Hara, F. Palumbo, P. Herbig, Industrial Trade Shows Abroad. "Industrial Marketing Management", nr 23, 1994, s. 233-237
  • J. F. Tanner, Leveling the Playing Field: Factors Influencing Trade Show Success for Small Companies, "Industrial Marketing Management" 2002, No 31, s 235
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194527
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.