PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | Public relations : sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce | 157-177
Tytuł artykułu

Działalność PR niepublicznych szkół wyższych sektora ekonomicznego - wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejsze opracowanie powstało na podstawie badań przeprowadzonych w niepublicznych szkołach wyższych sektora ekonomicznego od grudnia 2002 r. do marca 2003 r. Badania te miały na celu diagnozę działań podejmowanych przez badane obiekty dla kreowania pozytywnego wizerunku. Uwagę skupiono w nich na wykorzystaniu działań z zakresu public relations i reklamy dla kreowania i podtrzymywania image. Na ich podstawie wskazano na możliwości wykorzystania tych instrumentów w niepublicznych szkołach wyższych oraz zaproponowano metodykę postępowania służącą do kształtowania wizerunku szkoły wyższej, ujętą w siedmiostopniowy model. Poniżej przedstawiono wyniki badań dotyczące funkcjonowania badanych obiektów w zakresie działań ze sfery public relations ukierunkowanych na kreowanie wizerunku organizacji. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
  • Prywatyzacja szkolnictwa wyższego w Polsce. Wyzwania w świetle transformacji systemowej. Red. B. Misztal. Krakow 2000
  • Szkolnictwo wyższe w Polsce. Uwarunkowania, ocena i rekomendacje. Raport wstępny. Red. M. Dutkowski. Gdańsk 2001 (praca niepublikowana)
  • K. Wójcik, Public Relations od A do Z. T 1. Warszawa 1997
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194489
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.