PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 234-251
Tytuł artykułu

Komunikowanie wartości dla klienta przez działalność społeczną kin studyjnych

Warianty tytułu
Social Aspects of Communication in the Studio Cinemas in Poland.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wspólczesna gospodarka od dawna narzuca firmom konieczność koncentracji na potrzebach klienta i dążenia do stałego ich zaspokajania. Muszą one zatem wdrażać orientację marketingową lub orientację na indywidualnego klienta w swojej działalności. Firmy, które chcą dbać o dobrobyt społeczeństwa mogą decydować się na różne obszary działań społecznych. Mogą chronić środowisko, ograniczać używanie surowców mineralnych, organizować zbiórki żywności dla rodzin, wspierać profilaktykę zdrowotną itp. Działania z zakresu marketingu społecznego są popularne wśród firm, instytucji i organizacji działających w różnych branżach. W ramach wdrażania marketingu społecznego mogą one zajmować się edukacją filmową, muzyczną, muzelaną itd. (fragment tekstu)
EN
Today's companies are obliged to meet the needs of their customers, but also to care for the welfare of society as a whole. Activities may include a socially responsible environment, preventive health care and educational activities. Studio cinemas should pursue projects aimed at film educating children and young people's at school and kindergarten,students, elderly people. They perform this task by conducting workshops, film screenings of combining theoretical presentations, meetings with the creators of films, cooperation with schools and thematic shows. Projects undertaken have not only an educational purpose. They also comrnunicate the values which studio cinemas provide their viewers, which they can not get in mass cinemas' services. These values are: the time devoted to each viewer, the ability to see the thematic shows and films are difficult to access, opportunity to meet with the creators of films and exchange of views, etc. The growing popularity of these educational projects shows that the studio cinemas are communicating well these values and fit properly projects to the needs of target groups. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
234-251
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Pazio N.M., Podstawy marketingu, Seria: Zarządzanie i Marketing, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2007.
  • Marketing. Podstawy i kontrowersje, red. W. Żurawik, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2005.
  • Kotler Ph., Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194445
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.