PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 164-172
Tytuł artykułu

Event marketing jako efektywne narędzie komunikacji marketingowej

Autorzy
Warianty tytułu
Event Marketing as Effective Instrument Marketing Communications.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Efektywna komunikacja marketingowa pozwala na niezakłócony, dostosowany do odpowiedniego segmentu przepływ informacji zapewniający zadowolenie odbiorcy. Wśród światowych przedsiębiorstw stale wzrasta przeświadczenie o wykorzystywaniu event marketingu jako narzędzia zwiększającego efektywność i wpływającego na skuteczność. Instrument ten jest już dość długo wykorzystywany na rynkach zagranicznych, ale w Polsce nie jest on jeszcze aż tak szeroko i często stosowany. Wyniki skutecznościstosowania event marketingu za granicą pozwalają na pozytywne rokowania co do jego rozwoju w przyszłości na rynku krajowym. (fragment tekstu)
EN
Effective marketing communication allows for uninterrupted, adapted to the corresponding segment, the flow of information to ensure customer satisfaction. The era of virtual business and global marketing that makes the sender is away from the payee marketing. The actual information which goes to the customer is not always sufficient. Awareness of such consequences makes the company look and develop these forms of influence on consumers to maximize contact with them as well as event marketing. Article aims to show why event marketing as of growing importance, it becomes more and more effective way of marketing communication. Author attempts to indicate what lies in the strength of event marketing and how it is used as a tool for marketing communication. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
164-172
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Garbarski L., Rutkowski I. ,Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1997.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2001.
  • Pilarczyk B., Mruk H., Kompendium wiedzy marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  • Russel J.T., Lane W.R., Reklama wg Ottona Kleppnera, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2000.
  • Tuckwell K.J., Canadian Marketing in Action, Prentice Hall Canada Inc, Seaborough, Ontario 1996.
  • Waglowski W., ROI w public relations, Marketing w Praktyce 2006, nr 9.
  • Bojdunik E., Promocja firmy: czas na event marketing, www.iop.pl.
  • Dmitruk R, Eventy w miejscach sprzedaży, http://www.eventspace.pl/knowhow/Eventy-w-miejscach-sprzedazy-,82.
  • Kolber D., Event marketing - organizacja imprez, czy coś więcej! http://www.epr.pl/ event-marketing-8211-organizacja-imprez-czy-cos-wiecej,event-pr,238,3.html.
  • Zainwestuj w event marketing, www.egospodarka.pl/47690,Zainwestuj-w-event-marke- ting,2,20,2.html.
  • Event Marketing Institute-Mission, www.eventmarketing.com/Emi/AboutEMI.aspx?id= 536..
  • Pierwsza polska agencja członkiem Event Marketing Institute, www.marketing-news.pl/message .php?art= 13305.
  • www.mpiweb.org/CMS/uploadedFiles/Research and Whitepapers/Event View2009GlobalReport.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194269
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.