PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 53-63
Tytuł artykułu

Customer publishing instrument kominikacji marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa - istota, narzędzia, postawy klienta

Warianty tytułu
Customer Publishing the arketing Communication of the Contemporary Enterprise - the Essence, Instrumants, Atitude of Consumers.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W obecnych warunkch rozwoju gospodarki rynkowej przedsiębiorstwa zmuszone są do promowania swoich produktów i/lub usług oraz swojego wizerunku. Celem artykułu jest pokazanie jednego z nowych sposobów komunikacji marketingowej rozwijającej się w Polsce tzw. Customer Publishing, podjęcie próby określenia i systematyki tego pojęcia, narzędzi używanych w działaniach Customer Publishing oraz na podstawie przeprowadzonych badań analizy znajomości tej kategorii wśród klientów. (fragment tekstu)
EN
Traditional Instruments and tools of promotion arę becoming less effective and don't ful-fill the conditions which should be accomplished by a modern marketing communication. Contemporary client is "bored" by leasing and vexing advertisement as well as by some others tools of promotion. Enterprises look for some new morę effective and suffi-cient ways of marketing communication with the client and use many other methods such as Customer Publishing. Customer Publishing nowadays is one of the most dynamically developing instrument of marketing communication on the world and also in Poland. The aim of this article is an attempt of systematizing the notions, presenting the tools used in Customer Publishing actions and at last analyzing assimilation of the Customer Publishing notion. Ali mentioned above thesis arę based on researches and further studies. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
53-63
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • Mynarski S., Marketing jako system komunikacji, w: Handel i marketing, AE w Poznaniu, Poznań 1992.
  • Wiktor J. W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • http://aude.pl/custom-publishing/o-nas.html.
  • http://marketing.nf.pl [dostęp 15.05.2009].
  • http://mediafm.net.
  • http://novimedia.files.wordpress.com.
  • http://pl.wikipedia.org.
  • http://www.cxo.pl.
  • http://www.nf.pl.
  • http://www.pieman.net.
  • http://www.shoppingguide.pl [dostęp 20.12.2009].
  • Oxford American Dictionary, New York 1986
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194133
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.