PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 11 | 87-89
Tytuł artykułu

Fałszywki w portalach społecznościowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorki analizują problem polegający na zakładaniu fałszywych stron przedsiębiorstw, tzw. fan page’ów na portalach społecznościowych. Okazuje się, że taki czyn może być kwalifikowany jednocześnie jako kilka rodzajów naruszeń prawa. Autorki wyjaśniają, między innymi, dlaczego w takich przypadkach można mówić o naruszeniu dobra osobistego przedsiębiorcy, tj. prawa do renomy, marki i dobrego imienia, a także o czynie nieuczciwej konkurencji i naruszeniu praw do znaku towarowego.
Rocznik
Numer
Strony
87-89
Opis fizyczny
Twórcy
  • Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy sp. p.
  • Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy sp. p.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171192781
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.