PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 11 | 61-63
Tytuł artykułu

Volkswagen: 1570 km emocji proekologicznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano kampanię reklamową Volkswagena, koncentrującą się na jednej korzyści – niskim poziomie spalania paliwa. Zorganizowano konkurs polegający na tym, że zatankowany do pełna samochód miał wyruszyć w podróż konkretną trasą, a zadaniem uczestników było wytypowanie miejsca na mapie, w którym skończy się paliwo i samochód się zatrzyma. Nagrodą był samochód. W zabawie wzięło udział ponad 50 tysięcy internautów.
Rocznik
Numer
Strony
61-63
Opis fizyczny
Twórcy
  • Pitted Cherries
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171192769
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.