PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 10 | z. 4 | 376-381
Tytuł artykułu

Znaczenie branży żywnościowej na rynku reklamy w Polsce

Warianty tytułu
The Significance of the Food Sector in the Advertising Market in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono znaczenie branży żywnościowej na rynku reklam. Opisano najważniejsze czynniki mające wpływ na kształtowanie się wydatków reklamowych, przeanalizowano wydatki reklamowe sektora żywności na tle całkowitych wydatków przeznaczonych na reklamę w Polsce w latach 1999-2006, zbadano rozkład wydatków reklamowych w przekroju branżowym, na kategorie reklamowanych grup produktów żywnościowych oraz szczególne produkty. Starano się wykazać, iż branża żywnościowa również na rynku reklamy - wydatków ponoszonych na reklamę - odgrywa w Polsce bardzo istotną rolę. (abstrakt oryginalny)
EN
The article discuses the food market in Poland from a quantitative point of view. The author has analyzed advertising expense of the food sector in Poland based on the total expenses for the advertising, compared that with expenses within other sectors presenting the profile of the groups of products as well as certain products themselves. This paper is an attempted to show and confirm the importance of the food sector in Poland already at the level of advertising. (original abstract)
Rocznik
Tom
10
Numer
Strony
376-381
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Bibliografia
  • Broadbent S. 1989: The Advertising Budget. The Advertiser's Guide to Budget Determinantion. McGraw-Hill Book Company, London.
  • Quelch J.A., Farris P.W. 1987: Cases in Advertising and Promotion Manegement. Business Publications, Piano.
  • Jajuga K. (red.) 1999: Ekonometria: metody i analiza problemów ekonomicznych. Akademia Ekonomiczna, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171192539
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.