PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 168 | 115-124
Tytuł artykułu

Celebryci sportu - wizerunek sportowca w promocji marki

Autorzy
Warianty tytułu
Sport Celebrities - the Athlete's Image in Branding
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie możliwości budowania wizerunku sportowca jako produktu, który będzie wspomagał kampanię promującą markę. Zaprezentowano uwarunkowania tworzenia image sportowca: umiejętności autoprezentacji, profil osobisty, osiągnięcia sportowe, wpływ otoczenia (rodziny, opiekunów, trenerów), jak i postrzeganie danej dyscypliny sportu. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is to indicate the possibility of building the image of an athlete as a product that will assist the promotional campaign of the brand. Such conditions for an athlete's image creation as self-presentation skills, personal profile, sports achievements, environmental influences (family, sport activists, trainers), as well as the perception of the sports discipline have been presented. (original abstract)
Słowa kluczowe
PL
Sport   Marka   Promocja  
EN
Sport   Brand   Promotion  
Rocznik
Numer
Strony
115-124
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Dhotre M.P., Bhola S.S., 2010, Analytical study of association between celebrity advertising and brand recall, The IUP Journal of Brand Management, Vol. VII, Nos.
  • Gladvell M., 2007, Błysk! Potęga umysłu, Zysk i S-ka, Poznań.
  • Korwin-Piotrowska K., Niczewski R., Potrzebowski J., 2010, Celebryci w ataku. Celebrity Effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Agora, Warszawa.
  • http://www.tonyareiman.com/articles/Those_First_Few_Seconds.
  • www.psychologytoday.com/articles/200407/theonceover.
  • http://www.forbes.com/2010/06/22/lady-gaga-oprah-winfrey-business-entertainment-celeb-100-10_land.html?boxes=listschannellists.
  • http://www.forbes.pl/rankingi/100-najcenniejszych-gwiazd-polskiego-show-biznesu-2010,5627.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171192451
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.