PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 11 | 17-19
Tytuł artykułu

Kilka przyszłości marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obowiązujące, tradycyjne formułowanie strategii marketingowych jest dzisiaj niemal z góry skazane na niepowodzenie. Opiera się bowiem na starych, dobrych paradygmatach planowania linearnego, które powstały w epoce względnej stabilizacji rynków i branż. A obecnie rywale, dostawcy i klienci przechodzą gwałtowne transformacje. Wiele projektów strategii marketingowych i pozycjonowania marek szybko ląduje w koszach, ponieważ zakłada ciągłość trendów, jednoznaczność celów rynkowych i na tej podstawie możliwość trafnego prognozowania. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
17-19
Opis fizyczny
Twórcy
  • Umbrella Marketing Group
  • Capful Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171191803
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.