PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 135 | 74-84
Tytuł artykułu

Kręte drogi komunikacj marketingowej

Warianty tytułu
Winding Roads of Marketing Communication.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przez komunikację marketingową rozumiemy dość szeroki zakres działań obejmujacych rzeczywiste komunikowanie się dwóch stron potencjalnej wymiany w sposób interaktywny , a także przesyłanie informacji w formie komunikatów dla uczestników rynku. Niestety teoretyczne zdobycze marketingu w dziedzinie komunikacji, są przez część firm wykorzystywane w sposób nieuczciwy i niezgodny z założonymi celami. (fragment tekstu)
EN
The one of the most important function of communication is giving information on products, services, firms. However the communication should not mislead especially consumers. In Poland the misleading advertising is forbidden by many acts. The pivotal regulation is the Act of 16 April 1993, concerning suppression of unfair competition. Nevertheless, there still can be found, some examples of unfair advertising in our economy reality. The market research conducted among 148 candidates for doctor's degree in 2007-2009, has confirmed these unfair behaviors. (abstract original)
Rocznik
Numer
Strony
74-84
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • Fedorowicz H., Klient wiedzieć musi, Rzeczpospolita z 11.02.2004.
  • Sieńczyło-Chlabicz J., Reklama wprowadzająca w błąd jako czyn nieuczciwej konkurencji w prawie Polski i Unii Europejskiej, Radca Prawny 2004, nr 1.
  • Siwy M., Żurawik B., Marketingowe i prawne aspekty reklamy wprowadzającej w błąd, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego nr 3, 2004.
  • Słownik języka polskiego, PWN, Warszawa 1983.
  • Stańczak R, Uczciwa reklama, Marketing Serwis 1999, nr 5.
  • Ustawa z dnia 28 sierpnia 1997 r., o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, Dz.U. nr 139, póz. 934.
  • Ustawa z dnia 20 lipca 2001 r. o kredycie konsumenckim, Dz.U. nr 100, póz. 1081.
  • Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, Dz.U. nr 141, póz. 1176.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171191637
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.