PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 2 | 82-85
Tytuł artykułu

Klient przyciągający klientów (cz.II)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule autor kontynuuje temat związany z mechanizmem member get member (MwP 2010/1). Wyróżnia, jakie są kluczowe czynniki sukcesu kampanii member get member , jak ustrzec się przed oszustami konkursowymi.
Rocznik
Numer
Strony
82-85
Opis fizyczny
Twórcy
  • NuOrder Sp.z.o.o.; Harder & Harder
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168288599
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.