PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 10 | 72-74
Tytuł artykułu

Filmy korporacyjne

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule scharakteryzowano film korporacyjny jako narzędzie marketingowe wykorzystywane zamiennie z prezentacją przedsiębiorstwa w celu pozyskania nowych klientów lub w celach motywacyjnych pracowników. Omówiono cechy dobrego, skutecznego filmu, który powinien być zwięzły, dynamiczny, z wyeksponowanym czynnikiem ludzkim.
Rocznik
Numer
Strony
72-74
Opis fizyczny
Twórcy
  • DeLord
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168113934
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.