PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 10 | 40-42
Tytuł artykułu

O co i jak pytać w badaniach marketingowych?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono poszczególne obszary tematyczne badania marketingowego służącego ocenie skuteczności działań reklamowych. Analiza wyników badań pozwala na uzyskanie pełnego obrazu efektów przeprowadzonej kampanii reklamowej w zakresie: znajomości i wizerunku marek, znajomości i oceny reklam, atrybucji marek i reklam, perswazyjności reklamy, profilów socjo- i psychograficznych konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
40-42
Opis fizyczny
Twórcy
  • GfK Polonia, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168108509
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.