PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 85-87
Tytuł artykułu

Mikroblogowanie z głową

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano alternatywną formę komunikacji firmy z klientem w przestrzeni Web 2.0. - mikrobloga. Nowy sposób wspierający komunikację z kotrahentem stwarza przestrzeń do nieformalnych rozmów, informowania o ważnych zmianach zachodzących w firmie, obsługiwania klientów. Mikroblogi stanowią efektywne narzędzie w czasie kryzysu, ale także nakładają na autorów zobowiązania.
Rocznik
Numer
Strony
85-87
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Swiift
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168075867
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.