PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 64-67
Tytuł artykułu

PKN Orlen : Monster Jam po raz pierwszy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono nową platformę komunikacji marketingowej ORLEN, która służy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i wsparciu sprzedaży. Kluczowym elementem oprócz zaprojektowania spójnej i kompleksowej komunikacji było logistyczne przygotowanie eventu: zawodów Monster Jam.
Rocznik
Numer
Strony
64-67
Opis fizyczny
Twórcy
  • PKN Orlen S.A.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168073945
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.