PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 2 | 102-110
Tytuł artykułu

Kształtowanie wizerunku dobrego pracodawcy w firmach funkcjonujących w Polsce

Warianty tytułu
Molding the Image of a Good Employer in Companies Operating in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych pomiędzy grudniem 2008 r. a marcem 2009 r. przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. Objęto nimi 50 szefów działów ZZL (wywiady) oraz 1204 pracowników (ankietyzacja) zatrudnionych na stanowiskach pracownika wykonawczego, specjalisty i menedżera. Do udziału w badaniach zaproszono przedsiębiorstwa o potwierdzonym wysokim poziomie ZZL: laureatów konkursów "Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi" i "Inwestor w Kapitał Ludzki". (abstrakt oryginalny)
EN
This article presents the results of research conducted between December 2008 and March 2009 by the Institute of Labor and Social Studies. The study encompassed fifty human resource management departments (interviews) and 1,204 employees (questionnaires) filling positions of operative workers, specialists, and managers. Companies with a confirmed high level of HRM-winners of the Human Resource Management Leader and Investor in Human Capital competitions-were invited to participate in the study. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
102-110
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167867418
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.