PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7 | 55-57
Tytuł artykułu

Zadecydują wartości dodane

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule spróbowano określić rolę internetu w funkcjonowaniu dzisiejszego średniej wielkości przedsiębiorstwa, a w szczególności w strukturze sprzedaży i budowaniu pozycji marki w oczach klientów. Ukazano internet jako świetne i stosunkowo tanie narzędzie marketingowe. Zaprezentowano także aktualne ograniczenia internetu.
Rocznik
Numer
Strony
55-57
Opis fizyczny
Twórcy
  • Marketing Metabo
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166804941
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.