PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 4 | 88-89
Tytuł artykułu

ePR - poza schematem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora, bardzo wiele kampanii ePR prowadzonych nawet przez duże i bogate korporacje realizowane jest w sposób dyletancki, bez wyczucia materii i bez głębszej analizy. Prowadzi to do szybkiej dewaluacji kolejnych kanałów komunikacji, spadku ich wiarygodności, a tym samym ograniczenia liczby dostępnych form komunikacji oraz efektywności działań. Według autora dobrze skonstruowana kampania ePR tworzy powiązania pomiędzy poszczególnymi kanałami (serwisami, nośnikami przekazu), aktywnie angażując konsumenta w proces pozyskiwania informacji, wydłużając czas kontaktu oraz utrwalając wiedzę np. o promowanej marce czy produkcie.
Rocznik
Numer
Strony
88-89
Opis fizyczny
Twórcy
  • Ciszewski Public Relations
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165222152
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.