PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 4 | 64-66
Tytuł artykułu

W zgodzie z psyche konsumenta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorów, marketing wyszukiwarek (Search Engine Marketing) to coś więcej niż tylko płatne linki. SEM to kompleksowe działania, mające zbudować pozycję naszej marki w sieci. Linki sponsorowane, optymalizacja organiczna (Search Engine Optimization), pozycjonowanie poprzez geolokalizację czy reklama kontekstowa - wszystkie te działania są składowymi SEM. Autorzy są zdania, że jeżeli myślimy o rozwojowym serwisie, będącym elementem naszego biznesu, to SEO ma uzasadnienie w działaniach promocyjnych online. Jeżeli jednak tworzymy serwis taktyczny, promocyjny, który będzie obecny w sieci zaledwie miesiąc, pozycjonowanie organiczne nie będzie najlepszym rozwiązaniem. Znacznie lepiej zdaniem autorów postawić wtedy na reklamę w postaci linków sponsorowanych.
Rocznik
Numer
Strony
64-66
Opis fizyczny
Twórcy
  • Euro RSCG Marketing House
  • Euro RSCG Marketing House
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165184566
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.