PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 2 | 44-45
Tytuł artykułu

Podaruj sobie odrobinę rozsądku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama przemawia wykorzystując mechanizmy psychologiczne oddziałujące na emocje, motywacje i pamięć konsumentów. Autorka analizuje co się dzieje w umyśle konsumenta, gdy spostrzega slogan w języku angielskim, a co, gdy w języku polskim? Dlaczego, gdy „jesteśmy tego warte”, to chętniej kupujemy?
Rocznik
Numer
Strony
44-45
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165181821
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.