PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 2 | 28-30
Tytuł artykułu

Samosegmentacja klientów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zanim zostaną podjęte działania promocyjno-sprzedażowe, klienci muszą zostać zidentyfikowani i podzieleni na mniejsze grupy potencjalnie zainteresowanych. Przedstawiono, jak wykorzystać w tym celu samosegmentację. Omówiono trzy sposoby podejścia do realizacji tego projektu: serwisy społecznościowe, zachowania komunikacyjne, dostosowanie do potrzeb klienta.
Rocznik
Numer
Strony
28-30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165179896
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.