PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 16 | nr 4 | 3-6
Tytuł artykułu

Jeszcze raz, ale inaczej, o teorii Maslowa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Maslow w swoich publikacjach nie koncentrował się tylko na "piramidalnym" podziale motywacyjnych potrzeb człowieka. Stworzył też inne interesujące podziały potrzeb, które w nauce, a ściślej mówiąc w publikacjach i wykładach uczelnianych, nie wspominając o warsztatach, treningach, nie znajdują chyba należnego miejsca i przyspisania ich do twórcy. Do tych bardziej interesujących zaliczyć należy potrzeby: wiedzy i rozumienia, estetyki, które w książce "Motywacja..." są kolejno wymienione wraz z innymi podstawowymi. (fragment tekstu)
Rocznik
Tom
16
Numer
Strony
3-6
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Bibliografia
  • Adair, J. (2000), Anatomia biznesu. Motywacja, Wyd. Studio Emka, Warszawa.
  • Maslow, A. (1990), Motywacja i osobowość, PAX, Warszawa.
  • Maslow, A. (2004), W stronę psychologii istnienia, Dom Wydawniczy Rebis, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164716610
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.