PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 2/3 | 1189-1196
Tytuł artykułu

Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością czynnikiem sukcesu małego przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Social Responsibility Management as a Condition of Small Enterprise Success
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie istoty oraz specyfiki zarządzania społeczną odpowiedzialnością w małym przedsiębiorstwie, a także rozpoznanie relacji między zarządzaniem społeczną odpowiedzialnością a sukcesem małego przedsiębiorstwa. Rozważania mają charakter teoretyczno-empiryczny. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of article is to present essence and specific of social responsibility management in small enterprise and diagnosis relations between social responsibility management and success of small enterprise. Considerations are theoretical and practical. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
1189-1196
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Adamczyk J. (2009), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Teoria i praktyka., PWE, Warszawa.
  • Nakonieczna J. (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych, Difin, Warszawa.
  • Rybak M. (2004), Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
  • Sokołowska A. (2005), Zarządzanie kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych i Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Sułek M. , Świniarski J. (2001), Etyka jako filozofia dobrego działania zawodowego, Dom Wyd. Bellona, Warszawa.
  • Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., Jr. (1997), Kierowanie, PWE, Warszawa.
  • Zbiegień - Maciąg L. (1991), Etyka w zarządzaniu, PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164660132
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.