PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 2/3 | 1078-1086
Tytuł artykułu

Metody zatrzymania pracowników sprzedaży w firmie

Warianty tytułu
Methods of Retaining Sale Representatives in the Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule wskazano na rolę i znaczenie personelu sprzedaży w budowaniu sukcesu organizacji poprzez aktywny udział w procesie hiperkonkurencji. Szczególną uwagę poświęcono poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie o metody zatrzymania tej grupy pracowników w firmie. Na przykładzie badań wskazano różne znaczenie wybranych czynników motywacji dla obniżenia poziomu fluktuacji pracowników sprzedaży. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is do describe the role of the sale representatives in corporate success. The author attempt to answer the question what methods can be used to minimize the rotation of this group of employees. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
1078-1086
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Bendapudi N., Leone R.P. (2001), How to Lose Your Star Performer Without Loosing Customers, Too, "Harvard Business Review" no. 11.
  • Capelli P. (2000) A market driver approach to retaining talent, "Harvard Business Review", no 2.
  • Cascio W.F. (2001), Kalkulacja kosztów zasobów ludzkich, OE, Kraków.
  • Colgate M., Steward К., Kinsella R. (1996), Customer Defection: A Study of the Student Market in Ireland, "Internal Journal of Bank Marketing" 1996, no. 3, s. 23
  • Cybulski К. (2006), Główne trendy w zarządzaniu służbami sprzedaży firmy, Studia i Materiały - Wydział Zarządzania UW, nr 1.
  • Cybulski K. (2004), Zarządzanie działem sprzedaży, PWN, Warszawa.
  • Gestern A. (2001), Wystąpienie Ph. Kotlera: Zwycięży ten, kto opanuje reguły nowej gospodarki. Jak wygrywać w warunkach hiperkonkurencji, "Rzeczpospolita" 28.03.01 Nr 74.
  • Griffin J. (1997), Customer Loyalty. How to Earn it, How to Keep it, Jossey-Bass Publisher, San Francisco.
  • Ingram, Th.N., LaForge, R.W., Avilla, R.A., Schwepker, Ch.H., Williams, M.R. (2001), Sales Management. Analysis and Decision Making, South -Western Thomson Learning, w: Cybulski К., Główne trendy w zarządzaniu służbami sprzedaży firmy, Studia i Materiały - Wydział Zarządzania UW, 1/2006, s. 112.
  • Kostecki M. (2001), Zarabiać na niezadowolonym kliencie, "Marketing w praktyce", nr 3.
  • Kowalczyk, Polacy a satysfakcja z pracy, www.iibr.pl.
  • Listwan T. (2005), Zarządzanie talentami - wyzwanie współczesnych organizacji, w: Zarządzanie talentami, Borkowska S. (red), Wyd. IPiSS, Warszawa.
  • Maciejewski A. (2008), Metody zatrzymywania w firmie pracowników sprzedaży. Praca magisterska., Łódź.
  • Pocztowski A. (2007), Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, PWE, Warszawa.
  • Reichheld F.R.(2007), Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa twojej firmy, One Press, Warszawa.
  • Rudawska E. (2005), Lojalność klientów, PWE, Warszawa.
  • Taylor S. (2006), Płynność zatrudnienia, OE, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164660127
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.