PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 36-39
Tytuł artykułu

Tożsamość organizacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł zawiera opis praktyki na temat kształtowania nowej misji firmy wskutek kryzysu gospodarczego. Misja firmy precyzyjnie wyraża dalekosiężne zamierzenia i aspiracje przedsiębiorstwa. Ważne jest zatem, aby wszyscy pracownicy rozumieli i akceptowali wartości promowane w organizacji.
Rocznik
Numer
Strony
36-39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163935294
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.